Переваги створення ОСББ
- У разі створення ОСББ підвищується зацікавленість, відповідальність і, як наслідок, ефективність управління спільною власністю, поліпшується житлово-комунальне обслуговування;
- Створення в будинку юридичної особи сприяє вдосконаленню договірних відносин та розвиткові конкуренції на ринку житлово-комунальних послуг;
- Укладаючи угоди, більшість голів ОСББ дуже уважно відстежують у документах інтереси споживачів, готують і обстоюють протоколи розбіжностей. Вже сьогодні можна відмовлятися від неякісних послуг, вибирати компанію на ринку вивезення побутового сміття, обслуговування ліфтів тощо;
- Завдяки фінансовому контролю та прозорості використання коштів (а також з огляду на статус неприбуткової організації) зростає кількість сумлінних платників;
- Формувати штатний розклад, персональний склад працівників та їх заробітну плату.
- Можливість самостійно розраховувати та встановлювати розміри внесків на утримання та експлуатацію житлового фонду;
- Учасники об’єднання можуть наперед запланувати заходи для поліпшення стану свого будинку, тобто для модернізації та ремонту обладнання всієї будівлі, а також встановлення систем енергозбереження;
- Обирати на конкурсній основі виконавців житлово-експлуатаційних послуг для покращання якості утримання будинку та скорочення загальних витрат
- Фінансування першого після передачі на баланс ОСББ капітального ремонту будинку за кошти попереднього балансоутримувача;
- ОСББ має можливість отримати у власність або довгострокове користування при будинкову територію. це захищає прилеглу земельну ділянку від зведення на ній додаткових споруд — так званого ущільнення забудови, яке сьогодні створює проблеми багатьом мешканцям.
- Отримувати кредит на проведення ремонтів, встановлення лічильників, облаштування прибудинкової території.
- Після прийому будинку на свій баланс здавати в оренду допоміжні приміщення і скеровувати ці кошти на покращення технічного стану житла.
Українська юридична компанія «Юстиція» пропонує Вам послуги з реєстрації Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ).
Документи для реєстрації:
- список власників житлових та нежитлових приміщень;
- протокол загальних зборів;
- два примірники статуту і п’ять копій статуту об’єднання;
ініціативна група (не менше 3-х осіб).
До послуги входить:
- підготовка пакету документів (повідомлення, протоколи, статут);
- реєстрація в управлінні державної реєстрації, в органах статистики, відкриття рахунку у банку;
- виготовлення печатки (у разі необхідності)
Реєстрація ОСББ проводиться за місцем знаходження багатоквартирного будинку.
А також пропонуємо вже створеним ОСББ:
- Допомогу при вирішенні судових спорів;
- Складання прямих договорів з постачальниками послуг;
- Вирішення питань з боржниками-споживачами ж/к послуг;
- Ведення бухгалтерського обліку;
- Ведення кадрової документації.
|